Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Häftiga morsan! - 31 januari 2009 19:03

...neeeeejjjjj nu ligger lilleman i feber...har blivit mer och mer gnällig hela eftermiddagen och nu är det feber!!! VÄGRAR!! VILL INTE!! SKA INTE!! ACCEPTERAR INTE MERA SJUKSOM I DETTA HUS!!!


Nåja har man något att säga till om, nej, dessa baciller, bakterier och virus total ignorerar mig...


dottern med kompis och sonen med kompis gick ut, halleluja för 4 tonårsmonster på högsta volym har verkligen tröttat ut oss...va bra de tog eget insiativ och gick ut...


Jag är så rastlös...men jag känner mig faktiskt lite bättre nu, trots feber fortfarande så har hostattackerna minskat och de slemlösande verkar ge lite effekt...se en ljusstirmma i horisonten..hoppas det bara blir en liten kort feber för lilleman så vi får sätta igång med alla våra aktiviteter igen..vi längtar...han är uttråkad över att jag varit sjuk och legat...maken har väl inte helt varit sysslolös med honom , men lilleman vill ju helst vara med mig i dagsläget, så han har blängt på mig varje gång han gått förbi...dessutom när maken somnade passade han på att dra ut massa mackor och smör över golvet och lite andra roliga saker, så går det med understimulerade barn som testar var gränserna går....


nä nu ska vi se lite design program...

Av Häftiga morsan! - 31 januari 2009 12:12

...gud va mycket skitprogram det finns på tvkanalerna...fatta att det finns folk som ser på alla kanaler?!!! Jag gör det ju!! idag ligger jag nerbäddad framför tv och hostar, ont i hela magen av allt hostande, kommer dock upp någon klump nån gång och u har jag också fått slemlösande och astmamedicinen så jag kan adas lite bättre...visst är det bra med trådlöst internet så mankan blogga aändå...fast man inget annat orkar, för fingrarna fungerar änså ännu..........


Vilket skit program det är What not to wear...låt folk få klä sig hur de vill utan att kasta skit på dem....varför ser jag då programet?? Tja vi gillar ju att se spåor vi månniskor för att tycka att vi är bättre och minsann aldrig skulle klä sig si eller så...nåja min stil är efter humör...endag väl sminkad och uppklädd, nästa dag keps och mjukisoverall..idag pyamas..vägrar klä på mig mer..ska inte stiga upp ur sängen, ungarna har kompisar...men maken har lovat att ut´fodra dem...de klarar sig u själva...bara lilleman som behöver mer underhållning fast han är lätt att underhålla...tv...bläää men ibland är det en bra muta med att få se lite tv för att man ska göra nått...vi ska titta på en ny videokamera...våran är från 1996 så den räknas väl som stenålder antar jag....jag tror inte det är så lätt att köpa band till den längre...ska kolla nätet om det finns några bra kap inom det området...ska betälla lite foton via nätet, blåsa vatten i sugrör ( tack min kära svägerska för rådet) för att slippa ev lunginflamation... koka the...kolla in fler skitprogram..tycka synd om mej själv...krama barnen...vila...surfa vidare...


Ha det bra kramizar.

Ovido - Quiz & Flashcards