Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Häftiga morsan! - 26 januari 2009 08:35

...vi har blivit stammisar på öppenförskola...även idag ska vi gå dit, vi ska ta en promenad i morgonluften med vagnen så jag får ihop lite motion, bara klä sig i kylan!


Idag ska jag köpa batterier till vågen...får alltså väga mej i morgon på morgonen och meddela om det gått upp eller ner?!


Vet inte hur jag ska få ihop dagen , måndagar är jäktiga!! Först öppen förskola till lunch..hem baka filkaka...laga middag..äta..iväg på Unga Örnar..Friidrottsträningen..hemma vid 20.45 dax att gå i säng för ungskocken....puh...ingen tid för studier i dag...kanske efter barnen somnat...


Jag får ta med mig en bok till ÖF och läsa medans lilleman leker...

Som ni ser i inlägger för någon dag sedan har jag kommit på en endagarsdiet med valfri kroppsform!! Bara lägg in ett kort av dig själv i datorn och välj matchande kropp till, klart, skriv ut klistra på dig!!!


nåja idag är det svårt med frukost, får i mig ett stort glas vatten.. men måste först vara vaken ett par timmar för att kunna äta, så det blir till lunch...middag blir vårrullar för reten av familjen ska äta pyttipanna, det tycker jag verkligen är vidrigt....(gamlakläder)


nä nu ska jag lägga på ett kol...ha det gott...kramizar....


Ovido - Quiz & Flashcards