Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Häftiga morsan! - 19 januari 2009 14:43

...back to ...vardagen..idag drar vi igpng unga örnar igen, då kommer våra hektiska måndagar igen...hmm...sonen slutade skolan för 1 timma sedan vi bor brevid skolan och han är inte hemma än!!! Han har slutat fritids motvilligt dvs så länge han kan stannar hanoch leker ändå ute...det gör ingenting..förutom idag då...måndagar då han ska hinna äta mellis...


Måste snart gå och kolla var han är...


ialla fall har vi varit på öppenförskola och det var jättekul....sångstunden är ju en höjdare....


Helena vi tänkte fara på varmvattenbadet på onsdag, om ni vill hänga med..annrs kan vi hitta på nått en annan dag...


Jag grämer mig massor för att jag missade surströmmingen i går...glömde det alltdelles och dessutom skulle jag ju ha efterätten med mig...nåja jag har ju lite att tagen då till nästa...för det blir väl en nästa?!?!


Nu ska jag ta ut filkakan ur ugnen.,....bye---

Ovido - Quiz & Flashcards