Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Häftiga morsan! - 17 januari 2009 15:23

......men hallååååååååååååååååå..det är ju lördag i dag morsan!!! Jaha ja, jag var helt inställd på att det var söndag, hela dagen har varit en söndag....Men det var kul att storsyrran var förbi en stund och surrade idag...det var ett tag sedan!


Jaha ja det var alltså lördag...då ska vi hyra film och äta lördagsgodis....bäst att jag fixar det då...sonen hos kusinen...dotterns sovkompis inte åkt hem än...så jag sa be morsan din hämta dig 4 för sen ska vi bort...alla orkar bara ha sovkompis 1 natt....linus hade oxå sovkompis igår...high life..till kl 02.00 då bröt vi härligheten och krävde lite tysnad...tur att lilleman sover i vilket oväsen som helst!!!


Har varit duktig och skickat massa inbjudningar till mitt parylite party den 22/2...dessutom har jag skrivit och satt i kuvert 20 inbudningskort till sonens kalas den 14 /2, så nu ska de bara delas ut...


Lilleman har en lagomt rolig dag idag...lite trött och gormig...lite lesse ibland..kommer och vill vara nära..klart vi ska vara nära!!! Vill gärna att sonen och dottern inte ska ha kompisar utan bara vara med honom...nu anser han nog att han fått förlite uppmärksamhet av alla!!!


Jag blir lycklig när det bara är lördag...jag tyckte väl att helgen gått fort...liksom i en dimma...(fast jag inte dricker)..

..nu åker vi till videobutiken för att hyra någon oerhört spännade barnfilm!!!





Av Häftiga morsan! - 17 januari 2009 15:23

......men hallååååååååååååååååå..det är ju lördag i dag morsan!!! Jaha ja, jag var helt inställd på att det var söndag, hela dagen har varit en söndag....Men det var kul att storsyrran var förbi en stund och surrade idag...det var ett tag sedan!


Jaha ja det var alltså lördag...då ska vi hyra film och äta lördagsgodis....bäst att jag fixar det då...sonen hos kusinen...dotterns sovkompis inte åkt hem än...så jag sa be morsan din hämta dig 4 för sen ska vi bort...alla orkar bara ha sovkompis 1 natt....linus hade oxå sovkompis igår...high life..till kl 02.00 då bröt vi härligheten och krävde lite tysnad...tur att lilleman sover i vilket oväsen som helst!!!


Har varit duktig och skickat massa inbjudningar till mitt parylite party den 22/2...dessutom har jag skrivit och satt i kuvert 20 inbudningskort till sonens kalas den 14 /2, så nu ska de bara delas ut...


Lilleman har en lagomt rolig dag idag...lite trött och gormig...lite lesse ibland..kommer och vill vara nära..klart vi ska vara nära!!! Vill gärna att sonen och dottern inte ska ha kompisar utan bara vara med honom...nu anser han nog att han fått förlite uppmärksamhet av alla!!!


Jag blir lycklig när det bara är lördag...jag tyckte väl att helgen gått fort...liksom i en dimma...(fast jag inte dricker)..

..nu åker vi till videobutiken för att hyra någon oerhört spännade barnfilm!!!





Ovido - Quiz & Flashcards