Alla inlägg den 16 januari 2009

Av Häftiga morsan! - 16 januari 2009 21:49

...vilken kanonrolig dag...först kul besök på sonens skola...sedan Äventyrsbadet med goda vänner...jätte kul..Tack Helena och barnen för kul sällskap...tiden går bara alltid för fort när vi träffas...tur vi kan träffas ofta...


...Två sovkompisa rhar ungarna i natt...det blir livat och glatt med en 3,5 åring, 10 åring, 14 åring och två 15 åringar i huset i natt....full rulle...raka rör...nåja tur att det jag som är mamma, inga frågor inget gnäll vi gör saker på mitt sätt!!!!


Ha en trevlig fredag kväll, nu ska jag lägga lilleman och sedan pussa på min man...

Av Häftiga morsan! - 16 januari 2009 08:58

...idag är schemat som följer...nu frukost...ungarna har dragit till skolan...efter frukost ska vi besöka sonen på skolan...han vet inget så han lär bli överasskad...13.00 hämta dottern och hennes kompis som ska sova över...14.00 jag sonen och lilleman ska tillsammans med Helena och ehnnes barn på äventyrsbadet och sedan äta middag där efteråt...det blir jättekul..förutom att jag inte ´hittat min baddräkt men det löser sig..jag får väl bada i nått annat...första morgonen lilleman äter själv frukosten utan matning..jippi...det är ju jättebra...


Ikväll blir dt fredagsmys med film och chips för ungarna(chips till mamma och pappa är uteslutet, möjligen en morot till oss!!)


Nu ska jag ruska upp mig så jag inte ser ut som en lodis när jag går ner på sonens skola...


Ha det gott vi hörs senare...

Ovido - Quiz & Flashcards