Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Häftiga morsan! - 4 januari 2009 23:55

...de var verkligen värda att vinna en match och spela oavgjort den andra sonen och deras lag....de har verkligen kämpat och lirat på ett härligt sätt hela sesongen... Kul att få se...och dessutom fanns det ett värme rum med fönster så man kunde se matchen utan att frysa....


lilleman är sjuk igen....39,6 i feber och hostar....inte roligt...denna förskylning tar aldrig slut...var till doktorn i dag för hans lungor låter som sönder rostade skeppsvrak!! Men inga bakterier bara virus...


I morgon ska jag plugga vidare..kommer liksom inte ikapp...jo men det går segt, hoppas jag hinner få in nog mycket till ett godkänt till tentan på onsdag....tisdag morgon åker jag till universitetet en sista sväng...skönt att inte behöva åka mer...less på det...


Ha det bra och vi hostar på..........

Av Häftiga morsan! - 4 januari 2009 10:17

idag ska vi på hockeycup...utomhus!!!! Jag ska ha skoteroverallen och 150 långkalsonger....jag avskyr att frysa!!!


Men efter ett tag brukar man få upp värmen efter hejandet....


Snart har vi delat med oss av kräksjukan till hela släkten, mormor, sambo, sönerna, farmor och nu maken har fått ta del av den, vi är så generösa....


Själv hostar jag än, men det är betydligt bättre....ska stjusa dottern 2,5 mil till sin kompis...lite förlångt att gå i minusgraderna....


Nu kom just min man och sa att det var hockye var inomhus, jippiee.....Nu behöver jag inte 150 långkalsonger bara 10.....


Nedräkningen inför tentan....3 dagar kvar...puh. lite kort om tid att programera hjärnan men jag försöker....skam den som ger sig...


En vän är aldrig för långt borta...........

Ovido - Quiz & Flashcards