Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Häftiga morsan! - 12 januari 2009 17:23

han kallas för tandläkaren...jag laddar för tandläkarbesök i morgon..brrr..jag har ju aldrig varit starkt passionerad för att besöka den instutionen...men som tur var är det lilleman och inte jag som ska sitta i stolen och gapa..men jag behöver bara komma in i tanläkarens dofter som magen vrider sig och jag blir yr, svettig..mår illa och sedan vill jag svimma...nja kanske inte så farligt men jag jobbar på det!!! Skämt å sido är det ingen favorit med tanläkarbesök...


Fasiken vår torktumlare gick sönder i dag...utgifter...


Ska kolla om det finns några bra erbjudanden i bladen...


ha det gott......

Av Häftiga morsan! - 12 januari 2009 14:27

....efter jag skickat i väg barnen på skolan...la jag mig faktist en stund igen...kl. 10.00 var jag tvungen väcka lilleman!!! Han var en riktig sjusovare idag...vi åt frukost och åkte till öppenförskola...kul!!! Efter det  ochte vi hem och åt lunch...


...sonen kom hem från skolan...just nu i förpuberteten och känslomässig....upp och ner..lika fort som en virvelvind...


...puh..ska ta itu med honom nu...han behöver mer kramar än någonsin...tur att jag har mycket av den varan..... Fast ibland är det svårt när de stänger in sig..då måste han få vara ifred...han kommer alltid till mig sedan för att kramas...bara ingen ser förståss...!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards