Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Måndag..The day from hell.....

Av Häftiga morsan! - 2 februari 2009 14:56

....idag full rulle som vanligt med våra måndagar faktiskt jobbigaste dagen på hela veckan inte bara för att det är första dagen efter helgen, för det brukar vara ganska skönt med måndag , då ungarna åker till skolan och man får röja efter helgen, men nu  idag är jag ännu krasslig, Svärmor kom och skötte lilleman medans vi var på BVC, mycket intressant möte och givande framförallt...Helena jag saknar er, nu måste både ni och vi bli friska!!!!!


Efteråt var det dags för lunch , direkt efter lunchen hämtade vi Sonen och Dottern på skolorna för att ila till blomsteraffären, köpte en super fin blomsteruppsättning, vidare till 80 års kalas, vår underbara "Barska" fyllde år, storfika, mycket folk och trevligt. Efter dett ilade iväg till ÖB för att idag hann jag bara inte baka fikat till Unga Örnar utan det blir köpt fika idag...Snabbt hem innan glassen ungarna övertalade mig(de kan läsa av när det är läge att försöka övertalningen) smälte och sedan plocka upp varorna, ungarna ska göra sin läxa och jag ska lyssna,....det gör jag nu medans jag skriver,...åh vilken koncentration av mig...


Idag är det sång på Unga Örnar, skönt..inget pussel att dra fram eller städa bort....Efter unga örnar vidare till Friidrottsträningen...de strörre tränar, lilleman cyklar trehjuling...


Hoppas att jag får min svenska uppgift färdig idag...mitt betyg läggs inte förrän den uppgiften är inne från förra kursen så det börjar var hög tid att fixa detta nu...enbart min slöhet har varit ivägen......


Ta sig i kragen....

 
 
Ingen bild

Helena

2 februari 2009 15:15

Vi börjar bli friska(hoppas jag!)..nu hänger det på er...kanske onsdag??!
Jag är i Luleå hela tisdagen på teckenspråk..vi får höras på kvällen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards