Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

SNÖSTORM...MUSSE PIGG...KVINNANS LIV I MEDELTIDEN...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tur det inte är jag!


Ska besöka ÄLSKADE mor+sambo, lilleman och jag...sedan överaska maken å jobbet och besöka loppisaffären...


Hoppas jag tar mej ut med bilen i all snö...jorå  bara gasa!


Nu dra vi iväg......hörs....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 14:29

...åh, vad lilleman hade roligt  på leklandet....riktgit roligt...men det var också bästa vännens förtjänst...tack för den roliga dagen!!! Sedan var han helt knäckt....supertrött....   Tur att "idolen" sonen låter honom vara med lite i sitt rum nu......

Ovido - Quiz & Flashcards