Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Vem vill dra hem polare när morsan går omkring i nattlinne och tofflor?

Av Häftiga morsan! - 1 februari 2009 16:33

...Nu har de lämnat mig i sticket...gfamiljen...de lyckostarna fick åka bort på middag, själv sitter jag här klistrad framför datorn, har börjat möblera om, de blir väl samma förundran som vanligt när de kommer hem, hur f-n lyckade du flytta allt själv??? Tja är man händig så är man, handukar är väldigt fiffigt att ha...


 Fast jag måste städa med, pluss att jag just nu sitter och studerar lite, fasiken va svårt att plugga 3 ämnen samtidigt nu, men snart färdig med svenskan och matten, så jag får lägga all krut på det roliga religionen...jo jag lovar det är jätte intressant...just nu läser jag om medeltiden...den mörka eran...


Jag känner att min glamorösa sida vill tränga fram i denna febersvettiga nattskjorta som jag går omkring i...nä tänk om barnen ska ha polare i kväll hemma, bäst jag ruskar upp mig, vem vill ta hem kompisar när det går om kring en morsa i tofflor, morgonrock med spretigt hår, (dock inga hårrullar och cigarett, som tur var)!!



Känner mig dock mer som en dansande ko just nu, svettig, hostande som värsta kedjerökaren spelar musik och drar omkring möbler!


Men i morgon ska jag vara mitt vanliga jag igen, sprudlande morgonpigg, glad lagande barnens frukost, valfrimeny, packa deras väskor, sjunga och trilla, nja, nu överdrev jag lite...bara lite...Jag har bestämt mig för att gå i sjukdomsstrejk, vvvs=våga vägra vara sjuk!!! Så därför ska jag ignorera hostan och febern så kanske den ger upp och försvinner!!!


Jag önskar ingen denna flunsa..därför har jag varit tråkig oxå och bara hållt mig hemma...fast jag tror mina vänner uppskattat det?


Nu ska jag tända lite doft ljus och mysa i det nymöblerade rummet.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards