Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Häftiga morsan! - 18 januari 2009 11:46

...igår flisade lilleman massa kalle anka tidningar på toaletten....kul...familjens medlemmar blev inte så glada...alla älskar denna toalettlektyr...Nåja han lär sig nog så småningom att läsa och inte flisa...


Igår kände jag mig romantisk...sonen borta hela kvällen, dottern gömmer sig mest i sin tonårshåla i källaren...lilleman sov...närmade mig min man med min mjuka kind...låg och mös brevid till shan högt snarkade i mitt öra...all min romatik försvann snabbare än en orkan...HUr ska en kvinna någonsin få sitt romantiska begär tillfredställt, utan att tvinga maken att hålla sig vaken!!! Hur romatisk är man på morgonen, när maken är sugen????!!! Jag menar hela nattens fisdofter i sovrummet..trött sliten..munnen luktar som ett avlopp som ruttnat igen...hur erotiskt är det??? Nä nu sk ajag göra slag i saken och fila på min uppfinning....Man på CD-sätta på och njuta och stänga av när man blir less...sedan kan man anställa nån att göra de där sysslorna som mannen i huset annrs också gör...


....äh...han får en sista chans i kväll......

Ovido - Quiz & Flashcards