Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Häftiga morsan! - 14 januari 2009 16:41

...tack Helena och Daniel för Ert roliga sällskap...öppenförskola...kinamat...besök hos mormor och sambo...chokladbollebakning...musse piggs clubhus...kan det bli bättre?!


..en nöjd liten man sitter trött med lycklig framför musse pigg och ler...

en glad syster sitter brevid med armen om lillemans axlar...härligt att se dem...Sonen hockyträning med mannen...det blir fiskpinnar idag...bläääääääääää...fast det säger man ju inte högt eftersom alla andra i gfamiljen tycke rom det...det är ingen mat bara pane´....


Kanske man skulle uppfinna en man på cd eller dvd...jag menar som man kunde sätta på och njuta och stänga av när man blev less....ja , numera klarar ju vi kvinnor det mesta utan dem...tja nästan allt...fast det är klart lite långsamt utan någon att prata med blir det ju...och skotta snö är inte så kul...repa bilen kan jag men vill inte...tvätten!!!! Oj det glömnde jag ...han sköter ju tvätten...nä han får vara kvar för jag vill absolut inte ta över den sysslan...ja det blir tanke om makarnas träningläger i stället...kanske ett koncept att tjäna pengar på?? Tja det tål att fundera på.....


Tja jag har sålt för 5 kr till till min semster så nu ligger det på 1005:- fattas en hel del än....vi får se hur många månader jag lyckas vara ledig....värst är att jag har svårt att inte köpa nått...ibland ramlar man ju liksom bara över värsta fyndet...försöker blunda...men traderamostret griper tag i mina ögonlock och bänder upp dem, demonen tar över mina fingrar och vips har jag lagt ett bud...fast jag inte tänkte köpa nått....vad gör man denna tradera drog är värre än man kunde tänka sig ibland...


Jag ska stå imot...jag kan stå imot...jag vill stå emot...skam den som ger sig....:-)

Ovido - Quiz & Flashcards