Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

What not to wear.....

Av Häftiga morsan! - 31 januari 2009 12:12

...gud va mycket skitprogram det finns på tvkanalerna...fatta att det finns folk som ser på alla kanaler?!!! Jag gör det ju!! idag ligger jag nerbäddad framför tv och hostar, ont i hela magen av allt hostande, kommer dock upp någon klump nån gång och u har jag också fått slemlösande och astmamedicinen så jag kan adas lite bättre...visst är det bra med trådlöst internet så mankan blogga aändå...fast man inget annat orkar, för fingrarna fungerar änså ännu..........


Vilket skit program det är What not to wear...låt folk få klä sig hur de vill utan att kasta skit på dem....varför ser jag då programet?? Tja vi gillar ju att se spåor vi månniskor för att tycka att vi är bättre och minsann aldrig skulle klä sig si eller så...nåja min stil är efter humör...endag väl sminkad och uppklädd, nästa dag keps och mjukisoverall..idag pyamas..vägrar klä på mig mer..ska inte stiga upp ur sängen, ungarna har kompisar...men maken har lovat att ut´fodra dem...de klarar sig u själva...bara lilleman som behöver mer underhållning fast han är lätt att underhålla...tv...bläää men ibland är det en bra muta med att få se lite tv för att man ska göra nått...vi ska titta på en ny videokamera...våran är från 1996 så den räknas väl som stenålder antar jag....jag tror inte det är så lätt att köpa band till den längre...ska kolla nätet om det finns några bra kap inom det området...ska betälla lite foton via nätet, blåsa vatten i sugrör ( tack min kära svägerska för rådet) för att slippa ev lunginflamation... koka the...kolla in fler skitprogram..tycka synd om mej själv...krama barnen...vila...surfa vidare...


Ha det bra kramizar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards