Direktlänk till inlägg 31 januari 2009

VÄGRAR!!! VILL INTE!!! SKA INTE!!!

Av Häftiga morsan! - 31 januari 2009 19:03

...neeeeejjjjj nu ligger lilleman i feber...har blivit mer och mer gnällig hela eftermiddagen och nu är det feber!!! VÄGRAR!! VILL INTE!! SKA INTE!! ACCEPTERAR INTE MERA SJUKSOM I DETTA HUS!!!


Nåja har man något att säga till om, nej, dessa baciller, bakterier och virus total ignorerar mig...


dottern med kompis och sonen med kompis gick ut, halleluja för 4 tonårsmonster på högsta volym har verkligen tröttat ut oss...va bra de tog eget insiativ och gick ut...


Jag är så rastlös...men jag känner mig faktiskt lite bättre nu, trots feber fortfarande så har hostattackerna minskat och de slemlösande verkar ge lite effekt...se en ljusstirmma i horisonten..hoppas det bara blir en liten kort feber för lilleman så vi får sätta igång med alla våra aktiviteter igen..vi längtar...han är uttråkad över att jag varit sjuk och legat...maken har väl inte helt varit sysslolös med honom , men lilleman vill ju helst vara med mig i dagsläget, så han har blängt på mig varje gång han gått förbi...dessutom när maken somnade passade han på att dra ut massa mackor och smör över golvet och lite andra roliga saker, så går det med understimulerade barn som testar var gränserna går....


nä nu ska vi se lite design program...

 
 
Ingen bild

Lillasyster

31 januari 2009 22:51

Krya på er, drick mycket och vila. Kram M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards