Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

En späckad dag..en fredag..en blöt dag....

Av Häftiga morsan! - 16 januari 2009 08:58

...idag är schemat som följer...nu frukost...ungarna har dragit till skolan...efter frukost ska vi besöka sonen på skolan...han vet inget så han lär bli överasskad...13.00 hämta dottern och hennes kompis som ska sova över...14.00 jag sonen och lilleman ska tillsammans med Helena och ehnnes barn på äventyrsbadet och sedan äta middag där efteråt...det blir jättekul..förutom att jag inte ´hittat min baddräkt men det löser sig..jag får väl bada i nått annat...första morgonen lilleman äter själv frukosten utan matning..jippi...det är ju jättebra...


Ikväll blir dt fredagsmys med film och chips för ungarna(chips till mamma och pappa är uteslutet, möjligen en morot till oss!!)


Nu ska jag ruska upp mig så jag inte ser ut som en lodis när jag går ner på sonens skola...


Ha det gott vi hörs senare...

 
 
Helena

Helena

16 januari 2009 09:10

Ingen undanflykter nu att du inte hittar baddräkten...vi har många bad till i vår!!:)Inte känner man sig snygg..men jag brukar intala mig att jag gör detta för barnens skull!Vi längtar...!

http://mammatillad.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards