Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Jag blir så J-la arg och irriterad på....

Av Häftiga morsan! - 15 januari 2009 13:17

...jag blir så himla irriterad på alla som vet bäst...ja visst är det bra att man är säker på sin sak, fast det är skillnad att vara säker på sin sak och vara en besserwisser!!!

.....jag blir så irriterad på alla som sätter sin familj i andra rummet, det är skillnad på att må bra och göra saker för att man själv ska må bra och orka med vardagen och självförverkliga sig själv med bekostnad av sina barn!

....jag blir så irriterad på kärringarn i kassan på mataffären som fnyser åt barnfamiljernas stora handelskorgar och stressade mammor!

....jag blir så...nä, lägg ner detta...varför ska man gå och irritera sig  på allt runt omkring...nä se alltid det positiva i människor och saker omkring dig...det finns alltid nått bra med alla...fast det i bland är svårt att hitta igen det!!


...jag blir så lycklig när jag får vakna och vara frisk...

...jag blir så lycklig när barnen säger:- mamma jag älskar dig...

...jag blir så lycklig när maken överaskar mig med nått ivardagen( även om det sällan händer!)

Tänk vad glad man genast blir nä man börja tänka på alla bra saker...allts som gör en lycklig...om folk tänkte mer på allt bra..skulle det ochså må mycke bättre....


...hoppas syrran att din magsjuka gett sig!!!  Vill ju träffas snart!

Kramar till dig!!! Glad att mamma mår bättre!!!


...Ser fram emot vårt äventyrsbadsbesök i morgon Helena...det blir kul med alla ungarna bara 6 st!!! Håll i hatten!!!

 
 
Ingen bild

Sjuk-syrran :)

15 januari 2009 13:38

Jag är något bättre men än råder sängläge och intag av flytande föda. Håller tummarna för resten av familjen.. Hoppas ni får en bra bad-dag och en fin helg! Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards