Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

ISKALL MAMMA OCH SKITUNGE MED SAX...

Av Häftiga morsan! - 11 januari 2009 22:45

...åh vad det var skönt att ta en varm bastu efter hemkosten i kväll...först ett par timmar utomhus i blåsten på matchen...sedan på kalas hos syrran som inte har varm inhus...brr.. sedan vidare till innebandyträningen sonens i 2 timmar, det drog isande kallt i hallen...brrrrrrrrrrrr....hem, äntligen hemma i det fina blåa huset...värme...vi har INTE kallt...sparar på andra ställen men inte med värmen....vi bade bastu...det var underbart..har nästan fått igång blodcirkulationen igen....


Från och med i år, handlar tonåringen sina egna kläder....nu när jag var och kollade igenom hennes underkläder och tröjor så hade hon klippt sönder den nya bikinin imolikyler...varför???? När vi köpte den var det bara sååååååååååån man mååååååååååste ha för att överhuvutaget kunna bad!!! Okey, den var lite dyr, men jag är ju en snäll mamma(ibland) och köpte den , hon dyrt och heligt lovade att använda den...jovisst...undrar vad hon badar i??? För nu blev jag inte glad...man skiter ju liksom inte pengar som fattig student!!! Nä, nu har jag handlat färdigt, hon har egna pengar, köp vilken baddräkt eller bikini som helst, jag betalar den inte!! Jag lovar att då blir det inte nån dyr för hon är en riktig snålis....hon hade iallafall röjt på rummet så man kom in!!!!


Imorgon är en annan dag..en ny dag..nya möjligheter...nya utmaningar....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards