Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

Trotsiga pappor och irriterade tonåringar...

Av Häftiga morsan! - 11 januari 2009 11:12

....Söndag...som vanligt minst en match att se, tyvärr utomhus,...brrr...gäller att klä på sig ordentligt!!! Som vanligt är det kaotiskt före vi åker till matchen...en trotsig tonåring och en irriterad pappa ska tillsammans plocka ihop hockyeprylarna...jag bryr mig inte ett dugg...det får de fixa själva...jag tvår mina händer!


Idag vankas födelsedagskalas oxå, hela tjocka släkten finns säkert på plats...en 14:is ska firas, det blir 5:e fjortisen i kusin skaran...6 kvar....


Igår blev det en sen kväll eller rättare sagt natt igen...jag måste komma isäng tidigt i kväll...jag känner att det går tungt just nu...gjorde 200 situps i går, det känns oxå!!! Tänk att jag hade muskler på vissa ställen i magen som jag inte hade nån aning om...jo det har jag för de känns idag...Idag blir det en promenad med vagnen...eftersom lilleman inte släpper mig mer än 4 meter bort....


på tal om tonåringar...kom det upp en ur källaren i morse...ögonen blodsprängda..lagomt irriterad och trött....hallå!!! Jag bara undrar om man inte har ett eget val att lägga sig på kvällen istället för att glo på datorn hela natten??? Nä det där fattar inte jag som är morsa....ialla fall åt detta tonårsmonster frukost och sedan försvann ner i sin mörka håla...som man endast har tillgång till en gång i veckan...därför att jag kräver att få komma in och se om förfallet är totalt....Jag måste meddela denna att vi ska åka på kalas..det blir inte poppis..när man stör!!!!!!!!



nu ska jag testa min lycka i de undre mörka grottorna....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards