Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Pizza.....flottbomb...fan...mer motion....en lördag...jo, skura dass!!!!!

Av Häftiga morsan! - 10 januari 2009 18:24

...jag som gått i dag och varit duktig och sedan åt vi pizza till middag...ingen bara matematik...jag delade dock med dottern(som om det nu skulle vara bättre!!!)...Ungarna mumsar lördagsgodis och jag sitter och glor på dem och dräglar...fasiken vad tufft det var i dag...egentligen borde jag ta minst 45 minuter på löpbandet för att bränna lite av pizzan...


Jag kanske tar en städning av toaletten istället..garanterad fett förbränning, för det är inte min drömplats att städa, bara tanken får mig att svettas...men ett måste..ingen annan i denna familj reagerar över att toaletten nån gång måste städas, jag vet inte om de stänger av både luktsinne och syn när de går in på dasset???


Hoppas bara inte jag hittar nån nalle som är lagd i blöt för en vecka sedan igen, det var en mardröm att hitta den förra trodde det var en drunknad rutten råtta eller nått...stanken var outhärdlig...lilleman vill gärna bada sina mjukdjur...läskigt!!!!


nä på med plasthanskarna ta tjuren vid hornen och dra till dasset..brrrrrrrrrr....jag vill inte men om jag får välja mellan det och 45 minuter på löpbandet tar jag i vanliga fall det andra alternativet, men idag har jag nog inget val...kommer det nått främande och ska gå på dasset...kommer de aldrig mer på besök!


Nu går jag, djupdykning i skitusstolen.....

 
 
Helena

Helena

10 januari 2009 22:09

Gud vad du bloggar mycket nu...har du tänkt få komma med i lets dance som bästa bloggaren...tänk vad motion du skulle få där..ha ha Kram ps:syns vi nästa vecka??

http://mammatillad.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards