Direktlänk till inlägg 31 oktober 2008

20 ungar i spöklikande skruder.....

Av Häftiga morsan! - 31 oktober 2008 09:21

...det var festen vi anordnade i går...jättekul var det fast mina öron hade ringade ljud hela kvällen. När vi kom hem var vi både vuxna och barn i familjen helt slut! Godisregn, dans, lekar, chips, fika, godis, saft, läsk....undrar hur många av ungarna som kräktes när de kom hem? Jag tycker det är bättre att anordna en sådan fest för barnen än att de ska gå runt och tigga godis hos grannarna....


Det var många häxor, en pirat, flera dracula, flera skelett, lordi, fladdemus, lucia från graven,  mfl...många kreativa dräkter...


I kväll är vi bortbjudna på surströmming, den enda som äter det i vår familj är sonen, men vi tackade ja ändå, för vi andra skulle få pizza...tur att det inte är hos oss vi ska äta surströmmingen,det luktar ju inte kardemumma precis!!!!


I morgon fyller svärmor 70 år...det blir trevligt med en fest för henne..ska göra 4 tårtor kväll...på ett par vecor nu är det mycket party, 5 fester på 3 veckor....man blir ju helt chockad...i vanliga fall är det möjligen en per halvår...men jag kör alltid bilen...jag är också den som är pigg dagen efter...vilket inte kan sägas om alla!!!


HA ÈN HAPPY HALLOWEEN......

 
 
Ingen bild

Helena

31 oktober 2008 22:22

Hej Sandra!
Kunde inte läsa din blogg i H-sand så nu har jag gottat mig i allt som hänt dig i veckan...men jag är väldigt nyfiken att få höra mer...hoppas det är vad jag tror!!!Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards