Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av Häftiga morsan! - 4 oktober 2008 22:19

...att det är dax än...men nu har hon fått tonårsrummet i källaren ialla fall...men datorn behåller vi uppe, och dekoder kortet tar jag på natten...för jag har en dam som aldrig sover...om möjlighet finns för nått annat...


Hela eftermiddag och kvällen har vi flyttat möbler och grejer, det blev jätte bra, gumman är jätte nöjd, hoppas det nu funkar...för alla barn i denna familj har rätt till tonårsrummet det år man fyller 14...sonen har 5 år kvar...han längtar redan...Egen tv med dekoder och egen ingång...


Tänk om man haft egen ingång till rummet som fjortis...det hade varit nått...


Fast det är bra att internet är på övervåningen...för lite koll bör man ha...även om man vill lita på sina älskade ungar...gäller det att ha koll....


I kväll skulle jag plugga men jag hann inte, nu är det lite kris , men i morgon får jag nog viga dagen till studierna!!!


Ska sova...orkar inte göra nått mer idag..men sonen vill bli klippt så det är bäst man klipper till först för jag har velat klippa han i 3 månader och just nu när jag sitter och skriver frågar han om jag kan klippa han så bäst jag slår till då....

Ovido - Quiz & Flashcards