Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Häftiga morsan! - 18 oktober 2008 22:56

..idag har jag stått åt mamma på marknad, en relativt snygg medelålders karl kommer fram och säger :-Hej, känner du inte igen mej....nja efter en stund inser jag att det är min gamla träslöjdslärare jag hade i åk 6!!! Det är ju typ 1983...puh...25 år sedan typ...jag tyckte han var gamla då...men han måste ju ha varit ung..nyexad...nu är vi kollegor och han ser lika dan ut, tydligen jag med eftersom han kände igen mig...bra... man åldras alltså sakta...på utsidan!


På insidan känner jag mig trött just nu...men imorgon ska vi på leklandet hela dan..så då ska jag ta en bok och luta mig tillbaka i en skön fotälj där medan barnen får härja fritt. Det blir skönt...


Det blir en tidig kväll . kl. är nu bara 23.00 så jag tror jag ska lägga mig...


natti..............................

Ovido - Quiz & Flashcards