Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Häftiga morsan! - 6 oktober 2008 21:14

...Mina barn är underbara...min son är så super smart...han har både alla förutsättningar kunskpasmässigt men också har han alla förutsättningar för att känna av social kompetens...Han snappar upp allt och alla vibbar... på gott och ont...svårt att dölja nått...jag tror han blir nått stort en dag...han blir en att räkna med!!! Jag kommer alltid att vara en stolt mamma, han kommer att göra mej stolt vad än han väljer för väg i livet.


Min dotter är den största djurvän som finns, det finns inga elaka djur, hon värnar om alla levande...en djurkämpe..en som kommer att göra mamma stolt..vad än hon väljer för väg...


Mitt mål i livet är att mina barn ska bli lyckliga...det är mitt enda mål i livet...


Jag älskar dem precis som de är...kommer alltid att göra det!!!

Kram Kram Kram

Ovido - Quiz & Flashcards