Alla inlägg den 30 oktober 2008

Av Häftiga morsan! - 30 oktober 2008 09:10

....ännu en dag, magknip, toabesök och influensa, kan det bli bättre! >Jag har inte tid med några sjukdommar så jag försöker ignorera det, fast "raket".-magen är svår att ignorera. man sitter där i ett möte och magen liksom vrider sig och det finns bara ett sätt att rädda den vita sitsen på konferans stolen...RUSA....till närmaste WC...då är det svårt att ignorera!


Efter mötet känns det svårt att dricka kaffe, om man nu måste det..men jag gillar kaffe..men inte min mage...vilket skitsnack!


Ska åka ock lyssna på kommunalrådet...det blir bra...ska sitta närmast toan...risk för skitsnack även där...


ikväll har jag och min kompis halloweenfest för ungarna, ett 20 tal kompisar inbjudna, kul, svettigt och godisstarkt!!!  ska klä ut mig fast det gäller att se lagomt grym ut så man inte skrämmer bort gästerna...inte kul med ett gäng gråtande barn som man ska förklara sig för föräldrarna varför de gråter:- jo, jag skrämde skiten ur ditt barn...och så kom de aldrig mer på fest efter det...jo det har hänt en gång... men det är inte detta forumet lämpligt för att berätta...


...Helena, jag har nått spännande att berätta för dej når du kommer hem från h-sand....kram



Ovido - Quiz & Flashcards