Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Häftiga morsan! - 20 oktober 2008 14:58

..puh...svettas som em gris....detta skulle vara den enklaste av bodyvive...jag kände mig som en styv flodhäst bland spänstiga pantrar...

På min högra sida stog en trådsmal ung snygg tjej som inte svettades en enda droppe!!! På min vänstra sida står en 60 års parant dam med en tipp topp kropp och perfekt flås...inte konsttigt att man tvekar som överviktig mamma med dålig kondis att träna på gym !!!


Efter första delen av det 60 minuter långa helvetet var jag helt yr, hade ingen vattenflaska med mig, vätske brist!!! Jag gick på toletten och drack(ur kranen!) In igen!!! Andra passet ännu värre, hur fan ska man få upp ett ben i luften vifta med den ena armen , sväna med det andra och hoppa på det andra benet och.... jag försökte ialla fall...sista delen var mage...jo det har jag...det kändes... det tog... efteråt när hela passet på 60 minuter!!!!! Tagit slut äntligen....så var jag helt genomsvettig....men NÖJD.. fasiken jag klarade det...jag kanske går nästa vecka...kanske....


I morgon ska jag promenera...för träningspasset 06.45 var lite för tidigt för mig!!! Man måste ta det lugnt .... så man kan ta i när det verkligen gäller!!

Motion , går det att äta? Den frågan har jag ofta ställt, fast jag kanske, jag äter då mer efter träningen, fast det gäller att äta rätt!!


Kram Vi motionerar på vänner, skam den som ger sig...inte jag ialla fall...

Ovido - Quiz & Flashcards