Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Häftiga morsan! - 2 oktober 2008 18:39

Ja just den sången har liksom legat på mina läppar idag, man glömmer så lätt vardagens lyckliga stunder, en underbar man, två underbara busungar, mat, tak över huvudet...när sonen kommer med morgon kramen, eller tjejen utstöter ett tonårsspråkligt läte typ....öh..ah..typ morsan..smarrigt... då känner man hur man blir varm i hela kroppen, fantastiskt att få ha varandra så nära....


Ja jag älskar att ge...och jag ger oftast alldeles för mycket till jul.. jag älskar att ge andra presenter, det ger liksom mig en enorm lycka att se andra blir så lyckliga över presenter....Men det blir oftast mer än vad jag hade tänkt...Min man däremot kan behöva lite vägledninge ibland ...typ det är otroligt fina blommor på blomsteraffären nu...det var länge sedan man fick några blommor...eller rättare sagt man måste säga det rakt ut, ge mig blommor....Men då gör han det , min underbara man...med lite vägledning...


Idag har jag kännt et inre lugn det var väl kaosets efter effekter när väl städningen i natt var klar...Jag har sovit 3 timmar och det känns nu...ögonen svider och jag är sugen på choklad...ett tydligt tecken på trötthet hos mig!!!! 


I helgen ska jag förutom plugga förståss...slappa...tror jag ialla fall..jag har en vision om det...sen får vi se hur det går...


Ge någon som inte förväntar sig det en present i morgon...kän lycka över att få ge....

Ovido - Quiz & Flashcards