Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Häftiga morsan! - 19 oktober 2008 14:18

...to day...här går man och planerare en trevlig familje söndag med lekland, bio och god mat...lek stoj och gemenskap...men alla är inte intresserade...respektlöst av vissa...plötsligt vill sonen åka med en kompis och fiska...frågar pappa som vet planerna som säger ok..gör det...va!!!! Jaha, det mamma planerat är liksom inte viktigt att fullfölja..ok det var sista gången jag fixar detta....jag liksom förlorade lusten...konstigt! Självklart är det kul att de kan åka och fiska , snart kommer snön och fisket är slut men....


Jag känner att jag längtar till träningspasset 18.00 på step in....det blir all by my self.... sedan ska jag boka en ansiktsbehandling snart, bättre för mamma...bättre för familjen...bättre än gemensam dag?


i morgon är en annan dag..........kram.........

Ovido - Quiz & Flashcards