Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Häftiga morsan! - 10 oktober 2008 09:07

- Det är hit man längtar när man längtar hem-

Absolut....min underbara säng..jag känner mig som en människa igen...kramas med maken , kramas med barnen och framförallt kunna sova gott... efter 5 timmar bilresa i tjock dimma var jag äntligen hemma i går kväll vid 23-tiden...mycket studieuppgifter härjar framför mig...men det är bara att hugga i..utmaningar....


Ska göra skolbesök på dotterns skola idag...hon påpekar på morgonen att jag inte får "fjanta" mig...hörrudu säger jag jag är som jag är alltid...vad menar du? Nja alltså....tonåringar!!!


Jag åker ändå på skolbesök...vare sig hon vill eller inte...


Jag tror jag ska ranta lite oxå idag...kanske besöka lite vänner...jag liksom missar det där med live besök när alla ens vänner bloggar, man kan ju läsa om varandra så man liksom inte träffas lika mycket...konstigt tiden räker liksom kanppt till...jag röstar för att nästa valfråga skall vara att förlänga dygnet med 4 timmar...det skulle ge mig micket mer livskvalitet!!!



nu ska jag äta frunch.....

Ovido - Quiz & Flashcards