Direktlänk till inlägg 30 december 2008

slut spytt...färdig hostat....inge mera sjukdom....

Av Häftiga morsan! - 30 december 2008 17:47

...trodde jag?!! Nä ha sov och spydde om vartannat till 03.30 på morgonen...vi turade om...att vara vakan, fast min älskade man tog fler timmar än mig, själv sov jag inte mycket ändå...hostan var fruktansvärd..kl.04.30 var det uppstigning för mig, satt med lillemani knät i 3 timmar...gick inte lägga ner honom... Han har haft 39 graders feber och sovit större delen av dagen idag...Tjejen och jag har en fruktansvärd hosta...hosstar tills man spyr slem...Nä vilken klagomur detta blev...i morgon är det nyårsafton...har lagat gratäng, pannacotta och ungsstekt fläskfile´....jo jag har gjort tunnbröd med västerbottensost också......köpt en massa smått och gott..rakteter...och päroncider för nyårsskålen som vuxna och barn kan deltaga i...idag ska vi ha uppesittarkväll för ungaran så att de ska orka vara uppe i morgon, förhoppningsvis så sover de länge i morgon så jag kan städa....i dag har jag faktiskt lyckas läsa ut bok nr 1 och börjat med bok nr 2 till tentan nästa vecka...


Jag tycker det är skönt att vara hemma på nyår, fast det är klart om man är borta kan man ju oxå åka hem när man vill....SOnen har ordnat xbox dueller...det blir kul..helst för mormor, farmor och dess sambo....


snörvelhälsningar från sjukstugan....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards