Alla inlägg den 5 december 2008

Av Häftiga morsan! - 5 december 2008 19:17

...va skönt att denna dag blev så otroligt lyckad....


Jag känner mig glad och trött...ska julhandla på IKEA i morgon, sista resan dit innan jul....det blir väl mycket ljus och servetter...och  lite julklappar...


Vår nya familjemedlem flyttar in på fredag...det blir ju jätte roligt....en hel del att fixa och dona innan dess, grindar...montera bilstol mm men det är bara roligt....


Nä nu blir det fredagsmys...kram..kram...

Av Häftiga morsan! - 5 december 2008 08:58

...veckan har varit sanbb men j-lig...gallan har spökat hårt..men i dag känns det bättre, halleluja!!!!:-).....


Jag börjar ha köpt de flesta julklappar nu men ska handla åt barnen från farmor och morfar oxå, så det är bara shoppa vidare( som om jag har problem med det:-)!)


I morgon åker vi till Haparanda, Dottern ska tävla i friidrott och jag ska på IKEA naturligvis....Sonen vägrar följa med , stanna heller hemma med släktingarna....avskyr IKEA, konstigt....


Har besök idag, hoppas allt går bra...de kommer klockan 10.oo....Så jag har kokat kaffe och bakat bullar på ICA....


Jag älskar vår nya bil, en VOLVO kombi, skojar du så sjukt mycket man rymmer i den, jag skulle kunna fylla den med halva IKEA....vi måste ta volvon i morgon....men mannen kanske vägrar...om han inser hur mycket han får packa in då....men tur att han älskar mig mer....så då blir det volvo!


Ha en trevlig helg, jag ska skärpa mig kära vänner och försöka skriva dagligen...men det har liksom varit annat som har upptagit mitt liv just nu... köp din mamma en blomma...hon är värd det....

Ovido - Quiz & Flashcards