Alla inlägg den 17 december 2008

Av Häftiga morsan! - 17 december 2008 14:49

... det blir liksom ett större tryck på städningen, man fejar lite extra...egentligen undrar man varför...för det är samma människor som kommer på besök som har besökt en under hemmets värsta stökiga dagar...men man får en extra fin julstämningen när allt är skinande rent...


Jag har idag börjat få lite stämning...jag tänder mycket ljus...älskar ljus..det är så stämningsfullt...


Idag har vi ätit en god lunch på kina restaurang...inte pjåkigt...men det blir nog lika gott hemma...fast nu behöver man varken laga eller diska...då det uppvägde det hela...tyvärr tillkom noten som direkt sänkte betydet igen!!!


Jag har ont i halsen, är rädd att det är nått förkylningsvirus som invaderat min hals...lagom till jul!!! Med min tur så är det nog så...jag brukar verkligen "time" in det hela alltid...men skam den som ger sig...jag ignorerar det kanske det försvinner?!


Bu ska jag koka kaffe till tanterna som kommer på besök så att man är lite förberedd...jag avskyr att stå och plocka i köket när jag har främande...


Öppna ditt fönster- ställ det på glänt-vinden du känner -är kramen jag sänt.....

Ovido - Quiz & Flashcards