Alla inlägg den 21 december 2008

Av Häftiga morsan! - 21 december 2008 12:00

,,,glada att komma hem igen efter en heldag i grankommunen, mötet i 4 timmar gick hyfsat bra, skräckseneariet infann sig inte ialla fall... Nu är de ett tag till nästa gång ialla fall....


IDag är första lilla julafton hos svärmor, i morgon hon min mor och på julafton med oss själva...det är faktiskt inte så dumt att fördela julklappsöppnadet över hela julhelgen för att det inte ska bli så mastigt och att man verkligen kan uppskatta det man får....


Vår guldklimp till tonårsmonster har nu börjat uppvarvningen inför julen...så det blir bra med start i dag...rastlös och hon tror att hon är "dödsjuk" eftersom hon har ont i halsen och kanske det är nått riktigt farligt:-)...tja jag har lovat att vi åker till doktorn för säkerhetskull om det blir värre...fast i mellanåt har hon inte så ont...hon liksom glömmer det ibland...Sjukdomar blir en fixering för henne om hon är det nån få gång(som tur var ite så ofta) ....


Vår guldklimp till mellanson ska på bia och se min favorit LasseMajas detektivbyrå med en kompis...hmmmm...vi skulle gå han och jag....men jag blev ratad när en polare ringde och frågade om de skulle gå....tja sånt är livet!!!


Lilleman och jag ska och hälsa på "Barska" tanterna på förrådet och göra lite välgörenhetsarbete för behövande.....


Ha en bra dag...för det har vi......

Ovido - Quiz & Flashcards