Alla inlägg den 13 december 2008

Av Häftiga morsan! - 13 december 2008 18:55

....att gå på stan med barn är lika spännande varje gång....lilleman ville bara åka rulltrappa och storasyster ställde upp...bra då fick jag fixa inslagningen av julklappar utan tjuvkikande....


Vi har lekt i snön...det finns ju massor av den varan nu....maken inte lika överlycklig...som tur var har han en snöslunga....jag hjälpte faktiskt till...jag sopade av bron...ja...jag gjorde ju nått! Jag underhöll också grannens fru som också "hjälpte" till vid deras skottning...fattar inte att båda våra makar blängde ilsket åt vårat håll...vi var faktiskt inne i en väldigt viktig och betydelsefullt samtal....om....jag kommer inte riktigt ihåg nu..men det var säkert viktigt...



Det är underbart med snö, jag har verkligen börjat få julkänsla...längar till vi ska åka till hotellet över julen...bara mysa...har bokat spa behandling....en mamma som fått vila och spa är en bra mamma!!!!



Kram från en bra mamma...........

Ovido - Quiz & Flashcards