Alla inlägg den 3 december 2008

Av Häftiga morsan! - 3 december 2008 11:02

...har jag legat i i 1 ½ dygn, inte härligt....mötet i måndags gick bra...jag antar det är mej Helena menar när hon tycker att jag är dålig på att uppdatera bloggen... nä man är inte nyfiken om man tar den vanliga kommunikationsvägen- telefonen för att fråga om hur det går...jag skriver ändå inget här om det nu....Jag kommer gärna förbi med ungarna de vill så gärna träffa barnen och Elvis förståss....


Idag slutar barnen till lunch så vi ska går på kina restaurang och lyxa till det, sedan ska vi på barnenshus och inhandla lite till vår nya familjemedlem.


Jag är alldelse "lemmen" i kroppen efter gallsjukan, är hufsat bra i dag så jag ska ge mig ut, det var så länge sedan jag hade nått anfall så man glömmer bort det mellan gångerna...


Glöm inte att säga till din granne att det är roligt att se dem....

Ovido - Quiz & Flashcards