Alla inlägg den 28 december 2008

Av Häftiga morsan! - 28 december 2008 14:10

...halsen helt igentäppt..hosta..ont i hela kroppen och feber...kan det bli bättre...jo att ändå måsta stiga upp och serva familjensom alla är krassliga...en son pinkade på hela sitt golv...den andra ha haft diaree´och spytt hela natten..så tvätthögen hur stor som helst...maken sover till 11.00...själv fick man starta dagen 06.30....efter lite jobb..måste jag ligga ner en stund för att inte svimma.....sedan upp igen....


VI måste vara friska på fredag!!!! LEKLAND!!!


Jag hatar och vara sjuk...för jag får aldrig vara just "sjuk" utan ska fixa till alla andra...men nu går jag nog i strejk, resten av dagen, vägrar kliva upp ur sängen nå mera i dag!!!!


Nu ska jag be att få vara sjuk i lugn och ro.......

Ovido - Quiz & Flashcards