Alla inlägg den 15 december 2008

Av Häftiga morsan! - 15 december 2008 06:50

...kl 05,30 var det dax idag...fast de andra somnade om ...men jag som inte var intresserad av att vakna kan naturligtvis inte somna om...tyvärr är jag så att jag inte har så lätt att somna om om jag blir väckt efter kl 05.00 så det blir vär en tidigrare kväll för mig ikväll istället.


Men vad ska man göra när man är vaken ensam på morgonen? Man kan ju inte börja med något som lever om typ städa, eller annat...jo man surfar...halleluja för internet...min vän på morgonen...jag sa ju att jag aldrig skulle hålla på med det där facebook...jo tjenare nu är jag där ändå, genom mina gamla skolvänner från gymnasiet!!! Man ska aldrig säga aldrig!!!


Idag ska jag och lilleman sälja fika på fullmäktige...och sedan är det ju måndagkväll dvs julavslutningen för unga Örnar...


Jag har tre snarkande killar i min säng, det låter rätt kul, tre olika toner av snarkningar i kör, bas, alt och sopran....


Nu ska jag börja ta fram frulle....misstänker att de börjar vakna snart, två gullfrön ska ju på skolan och ett ska vara hemma... vi hörs..........

Ovido - Quiz & Flashcards