Alla inlägg den 7 december 2008

Av Häftiga morsan! - 7 december 2008 12:58

...söndag är en skön dag!!!


Avslappnade , sova länge.....men inte alla...jag som mamma har första vaknandet tidigare än andra!


Igår IKEA, sjukt mycket folk, ja vad hade jag väntat då en lördag??? Men jag hittade allt jag skulle ha, och det var en heldags shopping, Efter 5 timmar på IKEA åkte jag och såg dotterns tävlande på friidrotten...hon var jätteduktig och tog personliga rekord!!!


Fast när vi for hem var det snöstorm...det tog lite tid hem, efter varit borta i 13 timmar var vi äntligen hemma...home sweet home!!!


-17 grader kallt i dag, brrrr...ska tända en bra och värma mig....det finns ingen så skön värme som just från en brasa...en stämningsfull värme...värmer både kropp och  själ...


I morgon kommer lilla J på besök igen..så jag ska handla lite och tänkte att vi skulle gör plättar och äta i morgon med lite sýlt och glass...Det blir underbart...



Ha en forsatt trevlig mysig söndag... Kram

Ovido - Quiz & Flashcards