Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Vem blir nästa offer?

Av Häftiga morsan! - 29 december 2008 21:53

...för magsjukan? Nu ligger son nr två och spyr...inga studier blev det i kväll, han vaknar inte utan spydde ner hela sängen och låg i sina spyor, när jag tittade till honom, ursch lilla hjärtat...efter dursch och startade av tvättmarskin..så bäddade jag ner honom på golvet på en liten plasttäkt madrass med filtar och handdukar så jag kan ha koll på honom för han lägger sig på rygg när han ska spy, mest slem som inte kommer ut direkt, så jag blir nervös han ska dra ner spyan i lungorna i sömnen...det blir nog lite söm för mig inatt....hoppas han inte spyr nått mer, han har redan spytt 3 ordentliga ggr, så det borde inte finnas kvar nått i den lilla magen...


Hoppas ingen mer åker dit, peppar peppar....Tjejen är väl nästa offer....


Sluttentan verkar gå illa om dessa sjukdommar fortsätter....

Näääääääääääää...skam den som ger sig!!!!!



 
 
Ingen bild

stackare

29 december 2008 23:27

hej kul att se din blogg men tråkigt att ni är sjuka ,,törs jag önska er ett gott nytt år
ha det så bra ni kan och hoppas ni kryar på er/ minette

 
Helena

Helena

30 december 2008 14:42

Hm...fredagen närmar sig....Krya på er!

http://mammatillad.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards