Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Inget är som min säng.....fast det finns fler som gillar den!!!

Av Häftiga morsan! - 27 december 2008 10:46

...JA I MORSE VAR VI 4 ST I SÄNGEN, VARMT TRÅNGT, HÄRLIGT, OM DET INTE VAR FÖR DENNA HEMSKA INFLUENSA....


...jag har fruktansvärd hosta....lilleman har ögoninflamation...maken förkyld(tycker väldigt synd om sig själv)....tjejen har börjat bli bättre i halsen...större sonen frisk...men uttråkad...tru han har hockyträning idag, annars skulle han nog riva huset i dag av uttråkning...


...måste på stan idag...blä...lovat dottern att köpa hennes julklapp idag...en ny mobiltelefon..hon längtar....


...förutom stadsbesöket och laga mat ska jag ingenting göra idag....bara ha en latarlördag!!!


lilleman har för första gången kommit med telefonen och vill ringa själv, hans självklara val var mormors sambo...han är en riktig favorit...man lilleman sa mest, hm, jaaa, nääää, hej då.... Men kul att han ville prata...han har bara kastat telefonen i golvet förut....


längtar till fredag igen, då ska vi till lekland med vänner...det blir kul...


nu ska jag hosta och tycka synd om mig själv.....ha en bra lördag!!!!

 
 
Ingen bild

Helena

27 december 2008 19:33

Krya på er!Vi är ochså sjuka,jag o sonen ska uppsöka läkare imorgon och hoppas att dom tar bort tomtenissarna från våra halsar...längtar oxå till fredag!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards