Direktlänk till inlägg 16 december 2008

Som Småbarnsförälder igen....

Av Häftiga morsan! - 16 december 2008 18:38

...på Öppen Förskolan känner man sig offside...liksom hänger inte med i de trendiga snacket...det gör ingen ting..eftersom jag är där för lillemans skull...det finns så många härliga inredningstidningar att glutta i...


Vi har varit på julteater för barn idag, det var jättekul...fast i slutet var lilleman lite less och frågade högt och ljudligt, vad är det där? Vad är det där? Hallååååå, vad är det där???? osv...så vi smög ut lite tidigare....Det var en tant som tittade med elaka ögon på oss...men det sket vi i!


De större kidsen har mest varit osynliga, den ena hos polarna den andra stänger in sig i rummet och surfar...måste snart kolla igen hennes surfande ...det gäller at hålla koll...så man inte halkar efter i internetdjungel...


..Det blir kul på torsdag då ni kommer Helena...Jag tror grabbarna kommer att gilla varandra...glöm inte ta med reakatalogen så jag får glutta....


I morgon kommer det tanter igen...ja så det är bara städa igen i kväll...det är bra..för det behövs...


Säg till din vän att hon/han är värdefull.............





 
 
Helena

Helena

16 december 2008 18:59

Hej!Vi kommer så gärna på torsdag.Anna är kvar på fritids så jag o Daniel kommer själva.Vi längtar att träffa lilla J!!
Daniel hade sett dig idag på tomtesagan!/Kram

http://mammatillad.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards