Direktlänk till inlägg 22 september 2008

Spara på hög!!!!

Av Häftiga morsan! - 22 september 2008 22:50

Typiskt mig att spara studierna på hög, jag har allt klart i huvudet, men tidsoptimist som jag är börjar jag alltid i sista minuten....stressigt men jag presterar det alldra bästa under press...Snart har jag klart 1:a uppgiften av 4 som jag måste ha klara till i morgon, bara 1 timma kvar av denna dag, men tidsfristen går inte ut förrän i morgon kl 09.00...Det blir en lång natt... tur att jag är en nattuggla!


Några bra knep för nattarbete är det klassiska kaffet, eller koffeintabletter, fast jag föredrar det förstnämnda. Sedan brukar jag skruva ner värmen i rummet som jag sitter för det minskar riksen för sömn drastiskt om man fryser lite. Förr hade jag godis, för att ge mig själv jämna sockerchocker...men numera äter jag inte godis så jag borstar tänderna med jämna mellanrum det ger en liten kick i munnen...skulle jag nu ändå känna mig trött så går jag ut ett varv runt huset för nu är det ju höstkallt så man piggnar garanterat till en stund till....

När tröttheten är total så lägger jag mig att sova, vad händer då?!?! Jo då kan man inte sova!!!!


man ligger där och vrider och vänder sig trots att man nyss somnat och slagit huvudet i dataskärmen, men nu är det omöjligt att sova...ta då ett KORSORD ...garanterat sömnmedel för mig!!!


Vilken klagan, jag har ju satt mig i denna sits själv, men som tur är är jag ju ett studiestress proffs... Ha det nu ska jag dejta matematikens under....


Kram Sandra

 
 
Ingen bild

Helena

23 september 2008 08:21

Du är verkligen en plugghäst!Hur orkar du?Sömn behöver man!Ha det bra!/Helena

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards