Alla inlägg den 10 september 2008

Av Häftiga morsan! - 10 september 2008 10:26

Ja, jag har ju blivit så hurtig, i 6 månade tar jag en morgonpromenad med stavar i 50 minuter 4-5 ggr i veckan, det har blivit nästaqn som en drog...Ja jag får vara bara för mig själv ..nästan, gert, titti och roger från morrgonzoo är oxå med, det är jätte skönt, fast i morse kände det att det var höst i luften. Jag frös om näsan. Puh...nu börjas det med hundra miljoner plagg , jackor, täckbyxor, vantar , skor , mössor ect  i våran lilla hall...inte kul. Jag funderar på att sy ihop hela stassen till ungarna så att man liksom bara skakar ur dom ur ett hål och kan hänga upp allt i ett...hm...inte så dum ide´...vi får väl se.


Jag skall träffa min studiekamrat på konditori idag för att se om vi tillsammans kan komma fram till en bra lösning...på vad?..ja vi ska ialla fall prata och dricka kaffe...Det blir trevligt....


....IKEA i morgon....IKEA i morgon....IKEA I MORGON!!! Jag längtar massor, min shopping lista är jättelång...jag har en kortare version oxå, det är den min älskade make fått se så han slipper ha en massa ångest innan min resa. Min egen lista är mycket längre...tur att jag kan föra över lite extra pengar denna månad till slösa kontot. Men som vanligt är det säkert slut allt jag ska ha!!! Då blir det billigt....


Om Ikea finns kvar...Ja de var ju några forskare som startar ett svart hål i dag i österike så kanske IKEA är borta i morgon...vad ska jag då göra med pengarna....


Kram Sandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards