Alla inlägg den 9 september 2008

Av Häftiga morsan! - 9 september 2008 15:29

Åh, jag älskar REA, MAN FÅR HELT PLÖTSLIGT KÄNNA SIG RIK!!! Ja för som student är man ju inte den rikaste, men vid en rea, ser man lysande röda lappar, och mina ögon börjar glimma....fast jag rotade länge och väl så var det väl inte största kapet jag kom hem med precis: 8 par trosor och två deo-spray! Men jag fick ialla fall en tillfredställelse av att veta att jag var på rean och inte missade den , för det kunde ju ha varit värsta fyndet...och om jag missat det och fått veta sen att nån annan inte missade det och berättade om sitt kap skulle det inte kännas bra... skämt å sido det bor nog en lite shoppoholic i oss alla, ialla fall alla i min släkt...Min man däremot han har inga problem med detta(kanske tur det) för han hatar att shoppa, så ha får stanna hemma, vill inte ha nån muttrande, utråkad, demostrativt suckande shopping partner.


På tal om shoppingpartner så har jag faktiskt en riktig sådan på Torsdag, vi jag och polaren ska på IKEA, det är själarnas tillfredställelse, efter en gudomlig dag på IKEA, är alla bekymmer borta(även stålarna) och man känner sig glad lycklig och pank!!


Jag har varit på Vischan i lillpiteå i dag, snacka om grejer, dit kan den som söker åka, det spelar ingen roll vad man söker, det finns!!! Ja, det fanns allt mellan biblar och tarmsköljningsappater från 1800-talet(brrrr....). Men jag fyndade efter desperat letande(man kan ju inte fara hem utan att köpa nått!) en grön vas. Nåja fynden på IKEA kommer att väga upp allt....


Kram Sandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards