Alla inlägg den 7 september 2008

Av Häftiga morsan! - 7 september 2008 17:16

 Japp, bara börja värma upp...Jag ska faktist testa på nått jag varit sugen på länge, korpens innebandy...fast jag är lite nervös att det är mammor som har toppfysik men inte inser det själva som spelar där...nej Nu ska jag inte ha förutfattade meningar, en lönnfet mamma som jag har en chans, jag bara känner det på mig. Jag köpte en alldeles sprillans ny innebandy klubba till mej själv i dag för att sporra mej. Jag är ju bra på tacklas...men man kanske inte får det? Ja att ha inhandlat klubban var första steget. Sonen är ialla fall imponerad över att morsan tar sig i kragen och gör någonting annat, nyttigare än att surfa på internet!


oppsss...familjen kräver uppmärksamhet , de står här på rad med tomma tallrikar och harklar sig...bäst att landa i sina drömmar om en sportkarriär och koka palten klar, vi hörs

Hockey

Kram Sandra

Av Häftiga morsan! - 7 september 2008 10:50

Jag har nu insett att jag bara måste hänga med, alla vänninor har ju blogg och de bara väntar på att få läsa min smaskiga innersta tankar på min blogg...men då går dom någ på en nit!! Jag tror inte det kommer att bli så kul på min blogg....ha ha ha... Ialla fall så ska jag försöka! I dag söndag är det som alla andra söndagar fyllt med föräldrarförplikterser som , mat, mat, mat, taxi, taxi, taxi, fotbollscup...osv, men det är ju samtidigt kul...eller??


Oj vad klockan blev mycket nu måste jag börja med mina förplikterser som fru....nä inte såna som du nu trodde utan jag ska laga lunch,


Kram Sandra

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards