Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Alla vill sälja...vem vill köpa....inte jag...

Av Häftiga morsan! - 27 november 2008 08:29

....fast det var inte riktigt sant...jag gillar att köpa, men när jag var på Ikea blev jag så besviken på deras julsortiment...det var asfult...ingenting i min stil och smak...jag vågade knappt säga det men sen när jag träffat kompisar säger de samma sak, vad har hänt...hänger jag kanske inte med i modet??? Jag gillar inte Orange till julen...vitt är fint, rött är fint..grönt går bra, svart nja okey men INTE organge!!!


Jag ska på stan idag, och till helgen är det skylt söndag så det lär väl vara överfullt med jul atteralijer i affärerna, brrrrrr...jag får ju då sån lust att köpa nått sånt, men jag har så himla mycket julpynt redan så det räcker och sen ska ju vi åka bort över julen...


Julen ,,, ja ... det blir skööööönt....nyår ska vi fira hemma....familjen.....raketer och god mat...spela spel och umgås.....


Idag ska vi luncha Helena och jag det ska bli hur underbart som helst, två surrhumlor alldeles allena...kina mat och goda vännerslag är underbart....


kram.....Jag ska dock tyvärrr storstäda vid hemkomsten ett ont måste!!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Häftiga morsan! - 6 februari 2009 10:24

Hejsan vänner..jag har bestämt mej för att byta till en annan bloggadress...min nya stuga på nätet...här kommer ni till den...glöm inte att titta där...mitt spännande vardagsliv kommer att stimulera din tråkiga vardag...   http://blogg.passagen.se/sa...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 21:41

....förpassad..utkörd..övergiven...det är vi sporänkor...Sverige Ryssland Hockey på TV just nu 7 minuter kvar och Sverige leder med 4-3...trots att jag inte är intresserad så kan jag ju inte stänga öronen...sport, bara sport, bara massor utav sport.....

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 17:49

...tur man inte var kvinna under medeltiden....   Nu pluggar jag i superspeed..eftersom resten av familjen är på innebandy och sedan 19 års kalas...jag stannade hemma eftersom inte alla uppskattar min influensa...   Snöar...snöar..snöar...tur att man...

Av Häftiga morsan! - 5 februari 2009 09:12

Äntligen Torsdag?! Vadååå...tja veckans snart slut igen, knogar på med studierna..Kvinnan i medeltiden....mussepiggs clubhus på tv och det vräker ner snö ute, och ska tydligen göra i flera dagar....mysigt...fast inte för den som skottar förstådd...tu...

Av Häftiga morsan! - 4 februari 2009 22:20

...ser  på efterlyst och brrrrr...   Nu ska jag se dokumentären om överviktiga...bra inspiration för mej...idag har jag fikat...fy på mej!!! Svårt att motionera när hostan och bihålorna sitter i , me imorgon efter jag pluggat ett par timmar ska jag f...

Ovido - Quiz & Flashcards