Alla inlägg den 4 november 2008

Av Häftiga morsan! - 4 november 2008 08:20

Idag kommer ett efterlängtat besök...man jag är redo...bakat..städat och piffat upp mig...tja sedan får vi ser hur det går...


Förkylningen är något bättre...men...min make är smittad och det finns inget värre än sjuka män....jag tror varje gång att han är halvt döende eftersom haninget kan göra, inget orkar och ojar sig hela tiden....ligger i sängen och ber om vatten...smörgås...tidning...


Jag föredrar att själv ha en redig förkylning motför detta!!!


Hösten är definitivt här, väntar varje dag på snön...barnen med...de är redo med pulkor framtagna...hoppas det blir riktigt mycket snö denna vinter så att vi får vara mycket i pulkbacken...grilla korv...då du Helena ska ni och era barn med...det är super kul...strömlida..klippkort....


Längtar föreseten till vår lunch på torsdag...det blir skönt med lite tjejsnack och lunchande...gillar det...bra tradition...


nä nu ska jag måla mig lite...fast barnen säger att jag inte kan dölja min ålder med klet?! Jaha då vet man!!!!


Kram...

Ovido - Quiz & Flashcards