Alla inlägg den 16 november 2008

Av Häftiga morsan! - 16 november 2008 15:03

...låter spännande va!

Maken i Stockholm på jobb och jag och barnen själva hemma.

Lördagen 14 års fest med bio, och hamburgare på innehaket för 20 ungdomar, det sved till i plånkan!!


Lördag kväll, tvättade och tvättade och tvättade....för jag tänkte överaska maken eftersom det är han som tvättar i huset just nu med att tvätta bort allt, jag har en enda maskin otvättat nu, dessutom har jag vikt och lagt in alla kläder med...jag har alltså tvättat 12 maskiner!!! Det är sant!


 Förutom detta har jag njutit av tysnaden, för barnen har varit avslappnade och harmoniska hela helgen...Ibland är det skönt att vara ifrån varandra en par dagar...fast jag längtar efter maken idag...Barnen har därimot fått skippa allt vad idrott heter denna helgen..jag totalvägrade att vara taxi i helgen utan ville vila, efter lite protester accepterades det...bra för dem att vila i bland oxå...


Jag ska till IKEA på torsdag!!!


Helena, inget nytt på vänte fronten, får samtal på måndag....bara ha tålamod...fast jag har lite svårt med just det...tålamodet alltså!!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards