Alla inlägg den 5 november 2008

Av Häftiga morsan! - 5 november 2008 08:11

...vi behöver en ny bil, en större bil...banken nästa...jag gillar inte tanken på attlåna pengar, gillar inte vara skyldig pengar...menman har inget val om man inte har 60 tusen i fickan!  Det finns miljoner bilar till salu nu...det erkar vara köparens marknad...för alla rear ut sina fordon...så vilen ska man välja för att bli minst lurad?


Jag kan väldigt lite om bilar så risken att jag skulle bli lurad är stor, tur min man är mer insatt...fast jag är ju med och betalar så lite inflytande vill jag ha...en kombi..bensin..skön..snygg...extra säten bak...eftersom vi väntar tillökning...manuell växellåda....nja kraven är egentligen att vi ryms och att den startar även när det är -30 grader ute i vinter!!


Jag gillar inte bilar, vill hellre åka buss, men det är inte så lätt i norrland, bussförbindelserna är inte tätast.



Snart IKEA!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag längtar så det spritter i hela kroppen!!!!!!!!!!!!!!!!


KRAM

Ovido - Quiz & Flashcards