Alla inlägg den 18 november 2008

Av Häftiga morsan! - 18 november 2008 19:06

...skämt ock sido känns det nästan så nu...almanackan är fullproppad, inte en minut över....från måndag till söndag...

..imorgon den olustigaste av alla, gynkoll..brrrr....inte för att det är farligt men ingen människa kan tycka det vara direkt mysigt!!


Men på Torsdag då bär det av, äntligen...IKEA...fast plånboken är lite tunn...hoppas den fylls på lite innan dess, för det är mycket som "behövs"!


Jag tror influensan har tagit ett järngrepp på mig snart, huvudet spränner och bihålorna värker...men jag försöker ignorerar det kanske det försvinner...syns inte finns inte!!!


Nä nu måste jag vila mig en stund innan städningen ska börja av det smärre förfallet som skapats på ett par dagars "strejk" tänk ingen annan gjorde nått när jag struntade i diskbänken mer än påpeka att "du måste nog fixa disken snart mamma!" jaha ingen känsla för delning av köksarbetet finnes självmant i tonåringar....hade jag väntat nått annat?!?!  Nä....



KrAm.....

Ovido - Quiz & Flashcards