Alla inlägg den 17 november 2008

Av Häftiga morsan! - 17 november 2008 21:59

...Tja det var roligt och svettigt i dag på Unga Örnar, det kom 30 glada barn, som pysslade åt popcorn och såg film, lekte och drack saft...

två timmar senare när alla gått hem var det en hel del popcorn att städa upp efteråt, det tog väl en 35 minuter att städa, fast det var det värt...eftersom ungarna hade så roligt...nästa vecka pepparkaksbak!!!


Jag gick 40 minuter idag..fast inte ute..jag tycker det är jobbit att gå i kylan, så jag tog löpbandet...lånade dotterns IPOD, det gick ju jättebra med lite häftig hipp hopp musik...Imorgon får jag inte låna den!:-(

Jag får då ha min mobil och höra på godmorgon zoo..det är väl inte heller fyskam, har legat lite på latsidan med motionen, så det var extra tungt idag...men skam den som ger sig...det är ju mitt eget fel att jag legat av mig!!!


Jag har fått hem min älskade man...hemska tanke att vara ensamstående...min älskade man....Jag ska låta honom massera min rygg och klia mig ikväll...det är det bästa med män, eftersom man omöjligt kommer åt det själv, så det är bra att ha dem bredvid på kvällen för det är alltid då det kliar där man inte kommer åt!!!


Kram....

Ovido - Quiz & Flashcards